"Διαβάζεις" όπου και να βρίσκεσαι!
Αρχική » Audiobooks » Σύγχρονη Λογοτεχνία » Καλώς ήρθατε στο βιβλιοπωλείο Χιόναμ-ντονγκ
Αρχική » Audiobooks » Σύγχρονη Λογοτεχνία » Καλώς ήρθατε στο βιβλιοπωλείο Χιόναμ-ντονγκ
Καλώς ήρθατε στο βιβλιοπωλείο Χιόναμ-ντονγκ
| Εκδοτικός Οίκος |
Μεταίχμιο |
|---|---|
| Συγγραφέας |
Hwang Bo-reum |
| Αφήγηση |
Λίλη Τσεσματζόγλου |
| Διάρκεια |
9 ώρες και 40 λεπτά |
| Κοινό |
Ενηλίκων |
| Μετάφραση |
Hwang Bo-Reum, Welcome to the Hyunam-dong Bookshop, trans. Shanna Tan |
Περίληψη
Εκδόσεις Μεταίχμιο
Μια συγκινητική ιστορία για τη θεραπευτική δύναμη των βιβλίων και μια γλυκιά υπενθύμιση ότι ποτέ δεν είναι αργά να κάνεις μια καινούργια αρχή.
Η Γιόνγκτζου τα έκανε όλα όπως έπρεπε: σπούδασε, παντρεύτηκε ένα καλό παιδί, έπιασε μια καλή δουλειά.
Κι έπειτα κατέρρευσε – και μαζί, και η ζωή της.
Σε ένα ξέσπασμα της στιγμής, εγκαταλείπει τα πάντα, αφήνει πίσω την επιτυχημένη καριέρα της και ακολουθεί το όνειρό της: ανοίγει ένα βιβλιοπωλείο σε μια γειτονιά της Σεούλ.
Καταφέρνει να φτιάξει ένα καταφύγιο για την ίδια και τους πελάτες της.
Από τον μοναχικό μπαρίστα και την καφεκόπτρια με τον δυστυχισμένο γάμο, έως τον συγγραφέα που βλέπει κάτι ιδιαίτερο στη Γιόνγκτζου, όλοι κουβαλάνε τις δικές τους απογοητεύσεις και πίκρες.
Το βιβλιοπωλείο γίνεται ο τόπος όπου μαθαίνουν από την αρχή πώς να ζουν.
Μια συγκινητική ιστορία για τη θεραπευτική δύναμη των βιβλίων και μια γλυκιά υπενθύμιση ότι ποτέ δεν είναι αργά να κάνεις μια καινούργια αρχή.
Αξιολογήσεις
Ενα βιβλίο με βαθιά νοήματα!! Ένα βιβλίο εκπληκτικό!!! Το αγάπησα πάρα πολύ και συμπάσχω με την Γιονγκτζου.
Αν και υπήρχαν κάποια όμορφα μηνύματα στο μυθιστόρημα (τα οποία όμως συναντά κανείς και σε πολλά άλλα συγγράματα) δεν υπήρχε πλοκή..βαρετο!!! Εξαιρετική αφήγηση.
Πολύ ωραίο βιβλίο με καταπληκτική αφήγηση. Θα το άκουγα άνετα δεύτερη φορά.
Δεν καταφερα να το τελειωσω… στις δυο ωρες ειχα φτασει στα ορια μου….ανιαρο κσι ασκοπο. Τουλαχιστον ως εκει που αντεξα… η αφηγηση ωστοσο πολυ καλη!
Δεν ήθελα να τελειώσει! Καταπληκτικό βιβλίο, γλυκό, τρυφερό, με πολύ ωραία νοήματα, ανακουφιστικό! Καταπληκτική αφήγηση!
Μια απλοϊκή προσέγγιση στο δύσκολο θέμα του προσωπικού δρόμου προς την ευτυχία. Κατάλληλο για εφήβους.
Αν και υπήρχαν όμορφα μηνύματα, δεν υπάρχει κάποια πλοκή…. λίγο βαρετό. Η αφήγηση εξαιρετική.
Πολύ καλή αφήγηση, ένα βιβλίο που σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα, χωρίς ιδιαίτερη πλοκή αλλά με πολύ όμορφα μηνύματα και ωραίους χαρακτήρες
Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είναι ο τύπος που σε προκαλεί να γυρίσεις σελίδα. Είναι ένα χαμηλόφωνο βιβλίο που σε αντίθεση με τα πάντα γύρω μας τα οποία κυριολεκτικά τρέχουν, σε καλεί να σταθείς, να κοιτάξεις γύρω σου και να κατανοήσεις τη στιγμή. Φαίνεται σαν να μην υπάρχει πλοκή γιατί οι ήρωες δεν προσπαθούν να αλλάξουν τίποτα στον κόσμο τους, αντίθετα προσπαθούν να μάθουν να ζουν καλύτερα μέσα στον κόσμο που έχουν. Μπορεί να είναι βαρετό, γιατί έχουμε συνηθίσεις ένα διαφορετικό τρόπο γραφής. Αλλά αξίζει την ευκαιρία. Αφήγηση καταπληκτική.
Μου άρεσε πάρα πολύ. Οι χαρακτήρες είναι ποικίλοι και ιδιαίτεροι. Τα μήνυματα που περνάει δεν είναι σαν συμβουλές αλλά σαν προβληματισμοί. Σε παροτρύνει να φιλοσοφήσεις την ζωή και το επάγγελμα σου. Αξίζει να ακουστεί.
Εξαιρετικό βιβλίο κι υπέροχη αφήγηση ! Συγχαρητήρια
Στο άρωμα χαρτιού κρύβεται μια νέα αρχή για κάθε ψυχή.
Ο, τι καλύτερο διάβασα άκουσα τον τελευταίο καιρό. Μπορεί να μην ταιριάζει στον καθένα και σ αυτό που ψάχνει ακούγοντας ένα βιβλίο. Αναδύεται μια ηρεμία μέσα από μια ακολουθία σκέψεων και δράσεων. Είναι βιβλίο που θα ήθελα να βρίσκεται στο ράφι της βιβλιοθήκης μου. Επιθυμώ να διαβάσω και ο, τι άλλο υπάρχει απ’ την ίδια συγγραφέα. Επιπροσθέτως, αξίζουν συγχαρητήρια στην αφηγήτρια. Ερμηνεύει μοναδικά κάθε πρόταση.
Είναι ένα πάρα πολύ ωραίο βιβλίο. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι πως μία πολύ χαλαρή ιστορία κρύβει τόσο βαθιά νοήματα αναφορά την κοινωνία μας και τον τρόπο της σύγχρονης ζωής.
Ένα αξιόλογο feel good βιβλίο
Ένα όμορφο και χαλαρωτικό μυθιστόρημα που σε κάνει να σκέφτεσαι τι είναι σημαντικό !!! Η αφηγήτρια είναι εξαιρετική και ομολογώ ότι ήταν και το αρχικό κίνητρο για διαλέξω το συγκεκριμένο βιβλίο!!!
Ένα βιβλίο σαν ζεστή κουβέρτα. Η αφήγηση ονειρική! Τρυφερό, ειλικρινές, μοναδικό. Προτάσεις με βαθιά νοήματα, ιστορίες για το τι πραγματικά έχει νόημα. Θεωρώ ότι είναι κλασικό δείγμα της Ιαπωνικής feel good λογοτεχνίας. Cozy από την μία, αλλά ανθρώπινο από την άλλη. Η αναφορά στον Καζαντζάκη επίσης αξιοσημείωτη!
Ιδιαίτερο, καλογραμμένο και αγαπά το βιβλίο.
Πραγματικά ανιαρό!
Υπέροχη αφήγηση σε ένα feelgood βιβλίο που δυστυχώς δεν έχει ούτε ανατροπές ούτε κορύφωση. Ακούγεται ευχάριστα και κυλάει αβίαστα αλλά δεν είχε κάτι το ξεχωριστό.
