"Διαβάζεις" όπου και να βρίσκεσαι!
Αρχική » Audiobooks » Κλασική Λογοτεχνία » Η Γοτθική Γάτα
Αρχική » Audiobooks » Κλασική Λογοτεχνία » Η Γοτθική Γάτα
| Εκδοτικός Οίκος |
Πηγή |
|---|---|
| Συγγραφέας |
Συλλογικό |
| Αφήγηση |
Αριστέα Κοντόζογλου |
| Διάρκεια |
2 ώρες και 20 λεπτά |
| Κοινό |
Ενηλίκων |
Περίληψη
Υπάρχει κάτι το σαγηνευτικό στη γάτα, στα όρια σχεδόν του µυστηριώδους.
Ίσως είναι το βάδισµά της, το τόσο αθόρυβο. Ίσως η διάθεσή της, η τόσο φιλική µα συνάµα ανεξάρτητη. Και βεβαίως το βλέµµα της, αυτά τα µάτια που αντανακλούν το φως µέσα στο σκοτάδι.Από την αρχαιότητα η γάτα είχε µια ιδιαίτερη θέση στην ανθρώπινη κοινωνία. Άλλοτε αγαπηµένη των θεών (Αίγυπτος) και ενίοτε του Διαβόλου (Μεσαίωνας), η γάτα αποτελούσε πάντα αντικείµενο προσοχής και πηγή έµπνευσης διηγήσεων που αφορούν το παράξενο και το αλλοκοσµικό.
Η Λαογραφία είναι γεµάτη ανέκδοτα µε γάτες που τις ακολουθούν παράξενα φαινόµενα. Ο Αποκρυφισµός τις θέλει αναπόσπαστα familiar (οικεία πνεύµατα) των µαγισσών.
Η Λογοτεχνία δε, αγκάλιασε τα µικρά αίλουρα ως αυθεντικούς εκπροσώπους του υπερφυσικού.
Και έτσι, µεγάλοι κλασσικοί του Τρόµου και του Παράξενου, όπως ο Πόε, ο Λάβκραφτ, ο Στόουκερ και ο Κάρολ αφιέρωσαν ορισµένα από τα καλύτερα έργα τους στη µαγική επίδραση που ασκεί η γάτα στον άνθρωπο.
Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει τις σηµαντικότερες ιστορίες της γοτθικής λογοτεχνίας όπου πρωταγωνιστής φυσικά, είναι η γάτα. Διηγήσεις τρόµου, µαγείας και ονειροφαντασίας που βεβαιώνουν πως σε κάθε ρήξη της πραγµατικότητας και της λογικής, κάπου εκεί κοντά, παραφυλά µια… γάτα.
Τη συλλογή από τα διηγήματα τρόμου προλογίζει η καθηγήτρια πανεπιστηµίου του ΑΠΘ, Μαρία Σχοινά.
Αξιολογήσεις
Πολύ ενδιαφέρον αλλά η αφηγήτρια εκτός του ότι δεν σταματάει στα κόμματα , συλλαβίζει κάποιες λέξεις και άλλες τις προφέρει λανθασμένα
Πολύ κακή AI αφήγηση. Δεν άντεξα να ακούσω όλο το βιβλίο.
Παρα πολυ κακη αφηγηση, δεν μπόρεσα να το ακούσω.
Προφανώς είναι κάποιου είδους αστείο… Δεν μπορεί αυτή η αφήγηση να πέρασε ποιοτικούς ελέγχους και να δημοσιεύτηκε…
Εξαιρετικά κακή αφήγηση.
Το βιβλίο φαίνεται πολύ ωραίο αλλά η αφήγηση κάνει το κείμενο να ακούγεται ακατανόητο. Λάθος ύφος και κακός ρυθμος.
Η αφήγηση με έκανε να μην ολοκληρώσω την ακρόαση του βιβλίου.Καλυτερα να επαναληφθεί η ηχογράφηση.
Ευχαριστώ την αφηγήτρια για την προσπάθεια της, δεν είχε όμως δύσκολες λέξεις το κείμενο για να συλλαβίζει συνέχεια, κάπου χάθηκε και η ουσία των έργων.
Καλή προσπάθεια της αφηγήτριας και την ευχαριστούμε,αλλά κατά από 1.5 ταχύτητα δεν μπορείς να το ακούσεις
